Saturday, December 27, 2008

Cerita 3 Kata

bie_vetvanah82: pada suatu hari...
christy_benedict: aku duduk termenung
bie_vetvanah82: di tepi tingkap
christy_benedict: sambil merenung awan
bie_vetvanah82: lalu aku berfikir....
christy_benedict: knapa awan putih
christy_benedict: :D
bie_vetvanah82: *(wakakakak sebap indak mau ujan)
christy_benedict: haha..terlebih suda kau geng..
christy_benedict: :))
bie_vetvanah82: wakakakka
bie_vetvanah82: itu bukan la
bie_vetvanah82: main2 jak
christy_benedict: ok teruskan:D
bie_vetvanah82: kenapa bukan hitam
bie_vetvanah82: :D
bie_vetvanah82: =))
christy_benedict: krn dia putih..:))
bie_vetvanah82: uiii na bahaya ni
bie_vetvanah82: wakakkakak
bie_vetvanah82: ok sambung...
bie_vetvanah82: selalunya awan mendung
christy_benedict: mengapa ia cerah?:D
bie_vetvanah82: aku tau sebap.....
christy_benedict: hujan tak turun
bie_vetvanah82: kata ku gembira
christy_benedict: kemudian aku terkenang...
bie_vetvanah82: peristiwa masa lalu
christy_benedict: yg mengusik jiwaku
bie_vetvanah82: masa itu saya....
christy_benedict: masih lagi kanak-kanak...:D
bie_vetvanah82: saya tingal di....
christy_benedict: jabatan kerja raya
bie_vetvanah82: tiap2 hari saya...
christy_benedict: bertemu dengan kawan
bie_vetvanah82: kami sering bermain....
christy_benedict: dia sangat baik
christy_benedict: (perasan la ni baik kunun..:D)
bie_vetvanah82: selalunya kami akan....
christy_benedict: bercerita bnyk hal
bie_vetvanah82: kami akan ketawa......
bie_vetvanah82: (waakakkak ya ka tu)
christy_benedict: hentam jak la...
christy_benedict: masa semakin berlalu
bie_vetvanah82: suatu hari saya...
christy_benedict: meninggalkan daerah telupid
bie_vetvanah82: saya amat sedih...
christy_benedict: kerana terpaksa meninggalkan...
bie_vetvanah82: teman2 saya semua
christy_benedict: masa terus berlalu...
bie_vetvanah82: saya terus mencari....
christy_benedict: dan terus menjejaki...
bie_vetvanah82: sehinga suatu hari...
christy_benedict: tiba-tiba saya bertemu
bie_vetvanah82: teman lama saya
christy_benedict: setelah sekian lama
bie_vetvanah82: saya tak jumpa
christy_benedict: akhirnya kami dipertemukan
bie_vetvanah82: saya amat bersyukur..
christy_benedict: Tuhan itu baik
bie_vetvanah82: kerna mempertemukan saya....
christy_benedict: dengan sahabat-sahabat saya

No comments:

Post a Comment